ח"כ משה ארבל: "רז נזרי נפסל בגלל עמדתו בפרשת המעונות"

יעקב ריבלין ואבי בלום No Comments on ח"כ משה ארבל: "רז נזרי נפסל בגלל עמדתו בפרשת המעונות"

ח"כ משה ארבל טוען בריאיון ל'קול חי': "יש מצב לא מבוטל שרז נזרי לא קיבל את תפקיד היועמ"ש רק בשל עמידתו האיתנה בסוגיית המעונות, אפילו ברמה המשפטית ולא הערכית. ליברמן הטיל וטו על מועמדותו של נזרי בין היתר בגלל העמדה שלו בפרשה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה ארבל שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה'. בפתח הריאיון נשאל ארבל האם יש היתכנות לשיתוף פעולה בין המפלגות החרדיות לימינה: "באופן טבעי זירה פוליטית היא לא זירה של חרמות על בסיס אישי אבל כן זירה של עמדות ברורות. המטרה של כולנו היא להביא לשולחן את קווי היסוד ההוגנים שהיו בממשלות הקודמות".

לדבריו "היחיד בממשלה הזו שמקיים את הבטחות הבחירות שלו הוא ראש הממשלה הכלכלי, שר האוצר ליברמן שהבטיח להעמיס את החרדים על מריצות ולזרוק אותם למזבלה והוא פועל ללא לאות להגיע לשם. אני מודה שמגיעה מילה טובה לניר אורבך בעניין המעונות. מדובר פה בעוולה כנגד אימהות חרדיות שיוצאות לשוק העבודה ופורצות את תקרת הזכויות".

ארבל התייחס לדבריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי על כך שהוא מוכן לסלוח לליברמן בעבור כניסה לממשלת נתניהו: "הדברים האלה נחתכו באמצע לטובת כותרת באותו עיתון. אנחנו גם דחויים על ידם בצורה מאוד ברורה. באופן עקרוני אם ליברמן יגיד אני חוזר בתשובה ומקבל את קווי היסוד שלכם אז יש על מה לדבר. אבל אנחנו רואים שזה לא קורה".

ארבל טען כי המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי שהיה מועמד טבעי לתפקיד היועמ"ש נפסל בשל עמדתו בסוגיית המעונות: "יש מצב לא מבוטל שרז נזרי לא קיבל את תפקיד היועמ"ש רק בשל עמידתו האיתנה בסוגיית המעונות, אפילו ברמה המשפטית ולא הערכית. ליברמן הטיל וטו על מועמדותו של נזרי בין היתר בגלל העמדה שלו בפרשה".

הוא התייחס לעתירות לבג"ץ מצד גורמים חרדיים כנגד מהלכים של הממשלה: "אני חושב שהכלים המשפטיים שמופעלים מצמצמים את היכולת האכזרית של הממשלה הרעה הזו לפגוע בחרדים בלי מעצורים".

ביחס לפרשת הבנייה בביתו של ראש הממשלה ברעננה, אמר ארבל: "גם כשבונים מבנה לצרכים ביטחוניים יש הליך – מהיר יותר – בדיני התכנון ובנייה שמאפשר למערכת הביטחון להגיש בקשה להיתר ועל פיו היא בונה. אבל בשטח הפרטי של בנט נעשו עבירות בניה, הוא לא יכול לומר שזה לא קשור אליו. זה שהשב"כ יחד עם משרד רה"מ ויחד עם היועמ"שית של המשרד שהיא פוליטית מאפשרים לזה לקרות – זה חמור מאוד".



0 תגובות